4 juli 2012

Arg dag!

Vaknade och var glad. Hade ett fint sms som väntade på mig och solen sken... tills jag drog upp köksgardinerna och får se att nån äcklig människa har snott min cykel!! Detta är andra gången det händer på 1 år. Första cykeln hade jag 1 natt innan de tog den. Denna har ja ändå haft i 10 månader men fyfan vad arg jag är!

Finns det ingen hedlighet kvar bland människorna längre? Att ta någon annans grejer för att kunna sälja vidare och köpa saker till sig själv sen, antagligen saker som inte ens är bra för dem.
Samtidigt som jag är arg blir jag även ledsen, ska man inte kunna ha saker kring sig. Menar hade ju för inte allt så länge sen även inbrott i mitt fråd, så att ställa ner cykeln där är ju inte heller någon ide.

Nog tjatat.. Nu ska ja äta kyckling till frukost och ta ut min ilska genom att se glee!

Detta summerar mig idag.. Håller mig nog ifrån andra människor, för deras eget bästa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar