24 apr. 2012

Jillian Michaels body revolution

Hi guys!

Hoppas ni har haft en bra tisdag. Min började lite sådär. Varit väldigt trött och ont i huvudet, jag vet inte om det är visdomständerna som spökar, tandköttet var otroligt svullet på ena sidan längst bak i helgen och när jag var hos tandläkaren sist sa hon att de borde komma snart eftersom de ligger nära under tandköttet. Fast dem kan gärna få dröja, hör ju att de flesta bara har problem med dem så..

Har iaf hunnit träna med Jillian idag, hennes body revolution pass 1 och jag kan faktiskt säga att vissa övningar var för lätta så jag gick direkt på de svårare. Hon och jag la nog grunden för vissa övningar reda i 30 days shred men jag har faktiskt redan fått träningsvärk i tricepsen. Aldrig varit med om att träningsvärk kommer så snabbt.
Skillnad från 30 days shred är mer att passen i BR (body revolution) är inriktade på i 2 dvd er per nivå är det styrka framsida med lite kondition, 2 stycken med styrka baksida och 1 cardio bara. 30 days shred var allt i ett i ett pass. Kanske bra nu när jag har lite grund att köra musklerna lite mer grundligt än snabbt. Men jag fick resultat av 30 days shred så kan verkligen rekommendera den. Kan rekommendera all hennes träning!
Lite peppning!

Nu ska ja väl försöka plugga. Jag och Sofie har sagt att vi iaf ska skriva 1 text idag då både hon och jag saknar motivation till att slå upp böckerna och skriva. Heja oss!

Ha en fortsatt bra dag!

4 kommentarer:

  1. tack gumman:)

    för mig funkar inte hennes pass, fast jag går ju inte ner vikt hur mkt jag en tränar lr hur bra jag äter så:P avis på dig kan jag lova!

    SvaraRadera
  2. jo men tkr ändå det verkar gett dig mkt på så kort tid, jag har ju kört hennes pass väldigt länge och andra med i över tre år nu seriöst, åh äter mindre gör jag. Räknar ju kalorier och sånt. Har ju träffast dietester som inte kan hjälpa mig, är något fel på mig när det gäller det där men jag kämpar vidare :)

    SvaraRadera
  3. Härlig blogg!
    Har du kanske lust med ett bloglovin-byte? :)

    SvaraRadera
  4. vart har du köpt hennes dvd? på vilken sida ? :) alltså body revolution! svar gärna är du snäll :) på min mail: siimoneee@live.se

    SvaraRadera