4 apr. 2012

Uppe med tuppen!

Godmorgon vänner! Hoppas er dag har börjat bra som min har gjort. Älskar mornar utan stress, att ställa klockan (även om jag inte har en tid att passa eller något planerat) sen ligga och dra sig i sängen och ha en katt som kelar med mig. Hur underbar start på dagen är inte det? Och nej, jag gick inte upp nu, klockan ringde halv åtta så har varit vaken ett tag.

Morgonen har bestått av lite titt på förhäxad (nostalgi!!) sen kollat runt på olika bloggar och lite annat smått och gott. Just nu sitter jag med lite proteinpulver och förhäxad med tanken att efter avsnittet är slut så blir det lite träning. Fortfarande riktigt mör på kroppens baksida men det känns inte efter ett tag ;) Och eftersom träning har blivit en stor del av mitt liv tycker jag ni borde läsa detta inlägg och även läsa hennes andra! Riktigt bra!

Nej nu ska ja glo vidare så dag kommer vidare!
Ha en bra dag!
Kram
Jag just nu!

1 kommentar:

  1. Sv: Hihi tack! :D Blev faktiskt rätt nöjd med tanke på att det var första färg-glada sminkningen jag gjorde! :) Kommer nog bli mycket experimenterande med färger med min nya fina palett :D

    Vad duktig du är! Vill också komma igång med träningen igen! Hoppas brorsan och jag fixar gymkort snart för då kan vi tvinga varandra att träna, haha! :)

    SvaraRadera