22 apr. 2012

Dessa jädra lampor!

Så hade jag tänkt börja plugga och kände mig allt lite duktigt. Men vad händer så fort jag tar upp word? Jo ena spotlighten som är riktad åt mitt håll slutar fungera och det blir mörkt. 
Jag blir lite sur för jag inte tror att ja har några lampor kvar hemma men IN YOUR FACE MOTHERFUCKER FÖR JA HADE LAMPOR HEMMA!!
Så hämtar jag en stol och ska byta lampan men in my face att lampan var för varm för att skruva på... Så nu sitter jag här fortfarande i mörker.. Kanske inte borde tagit ut segern i förskott, eller vad säger ni?

1 kommentar:

  1. okej, för inom barnomsorgen finns det ju rätt dåligt med jobb under sommaren. Vården är det som finns jobb inom året runt ju. Men du kan gå in på grannar.se för där brukar det finnas små jobb som privatpersoner lägger ut, alltid något liksom. Sen har ju sverigekids.se barnvakts jobb som man kan få några dagar i veckan:)

    SvaraRadera