3 apr. 2012

Gäsp..

Ny vecka, ny kurs och nya tag. Har precis beställt ny kurslitteratur. Fy för den fan, 1500 kr brända på böcker jag skulle vilja bränna! Så är livet som student, ha ha!

Igår började en ny kurs och herregud vilket flummig kursintro. Kursansvariga hade knappt koll på läget alls. De sa en sak men hade skrivit en annan sak i studiehandledningen och när någon frågade varför studiehandledningen hade kommit ut så sent börja han babbla om tåg och räls.. Ja undrar va dem hade knaprat till lunch alltså! Men var jättekul att träffa Sofie och Sabina igen!
Även så gick min datorfläkt sönder igår, heej överhettade dator!

Idag vaknade jag upp med en förjävla härlig träningsvärk i ben och skuldror/axlar. Skönt att komma igång igen efter ett låångt uppehåll. Råkade även göra lite wet t-shirt competition på mig själv idag när jag skulle ta ett glas vatten och missar munnen och häller allt över mig istället, varfan tog motoriken vägen?

Nej nu ska jag göra något vettigt av mitt liv, kanske ta en powernap? ;)
Hade bra!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar