15 apr. 2012

Söndag

Så var vi inne på slutet av denna helg. Man brukar ju säga att dagarna bara rinner iväg men denna helg är det sjukt vad dagarna försvunnit. Fredagen tog jag det bara lugnt på och somnade tidigt och vaknade då tidigt på lördagen men inte blev dagen längre för det inte! Körde lite sminkning sen var jag barnvakt en snabbis och kom hem runt sju sen slappade jag bara.
Även idag var jag uppe tidigt runt åtta men ändå sitter jag här nu och undrar var dagen tagit vägen. Vad har jag då gjort idag då?
Jag har jämfört 2 olika sminkskolor, deras utbud, pris, antal veckor osv. Jag har även hunnit slappa, se 2 avsnitt av förhäxad samt tränat och duschat. Känner för att komma in lite i en konditionsperiod nu så det har jag gjort med första passet idag! Har fortfarande kvar 2 pass på level 1, 2 pass på level 2 samt 4 pass på level 3 med Jillian så det blir dem + konditionsdvd-er.

Annars ska jag nog köra en sminkning senare samt så ska jag över till Fija vid sju och glo hockey. Detta är andra gången hon bjuder över mig på just hockey. Tror hon försöker värva mig till ett brynäs-fan.. Hur ska detta sluta?

Nej nu blire att stoppa i sig käk och glo på något till de. Ha en bra söndag!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar