1 apr. 2012

Alltsåå wtf?

Hoppas ni alla hade en bra lördag! Ja själv hade en toppenlördag i form av mina 2 bästa vänner, Fija och Sandra. Att vakna upp dagen efter är alltid lika kul... baksmälla på max, nya blåmärken och fijas svullna fot. Sen ser jag något som jag blir lite orolig för.. Jag har, när jag kom hem inatt försökt värva mig själv till armen.. Paniken som kommer när man vaknar upp och det första man ser är detta:
'
Ja måste sluta kolla på transformers alltså ...

Annars hade ja en supertrevlig kväll! Massa prat och skratt hos Fija. Sen utgång i form av Harrys. Mötte Malin och Steffi vilket var jätte kul. Sjukt länge sen man såg dem så :)

Denna härliga söndag bjuder på slappning i alla dess former. Kylen är uppdaterad med cola och chipsen ligger bredvid mig så mig går det ingen nöd på! Här kommer lite bilder som får summera min kväll!






1 kommentar: