21 apr. 2012

Vädjan..

Godkväll på er allesammans! Hoppas ni har haft och har en bra lördag än sålänge! Min har inte bidragit med så himlans mycket, mest slappat faktiskt. Pluggat har jag med hunnit gjort så lite plus för mig där allt.

Nu till varför jag skriver detta inlägg. Som de flesta kanske vet skulle jag vilja utbilda mig till makeup artist. Men för att kunna göra detta måste jag ju spara ihop lite pengar. Så jag vädjar till er nu som har jobb eller andra som kanske vet något ställe som behöver personal.
Det spelar ingen roll vad det är för jobb och alla tider för mig är intressanta. Om ni vet något kan ni väl skriva en kommentar så skulle ni vara riktiga änglar!

Annars får ni ha en fortsatt trevlig lördag hörni!
Kram på er.

1 kommentar:

  1. om du vill jobba inom baromsorgen gå in och anmäl dig här. http://www.linkoping.se/sv/Skola-barnomsorg/Vikariera-i-vara-verksamheter/
    Kan finnas helg och kvälls jobb med på typ dygnet runt förskola. De har behov av vikarier nu så finns rätt mkt jobb. Annars behövs det ofta jobb inom vården. Ring runt till lite ställen. Jag jobbade på fanjukaregatans boende för gravt utvecklingsstörd sommaren 2010 de behövde alltid vikarier dygnet runt! Men hur mkt går du i skolan nu då? Är det mest helger du hinner jobba på lr?

    SvaraRadera