18 apr. 2012

Dålig dag!

Usch och blä, haft en riktigt dålig dag idag. Klantat mig, stress, opepp, bitter och trött. Ska lägga mig och vila så fort ja kommer hem vilket är om ca 10 min!

Allt som gått fel idag än sålänge är:
Snubbla och flög in i min toadörr o bröt min nagel.
Fick stressa till bussen även fast ja gick upp 2 timmar innan jag skulle gå
Det var as kallt och såklart sprängde de vid sjukhuset vilket bidrog till att bussen kom lite senare än va den ska.
Snubblade typ av bussen så en annan nagel gick av
Fick reda på att alla rum med skolan var uthyrda
Fick reda på att jag inte kan gå i höst på utbildningen
Fick ont i huvudet
Hade grön färg på kinden som jag såg när jag kom hem.

Ja idag är jag en riktigt bitterfitta så vistas inne resten av dagen!

Hoppas ni har en bättre dag!
Kram


Skickat från min iPhone!

1 kommentar: