25 apr. 2012

Hej å hå!

Så har dagen gått.. Sofie och Sabina var här och vi övade in låten vi ska framföra imorgon. Var även och handlade en snabbis och har duschat och betalt räkningar. Dock var det inte speciellt roligt att betala denna månad, eller det är de väl aldrig men så här dåligt har det inte varit någon gång. Har absolut inga pengar kvar.. Kommer fasen knappt klara mig själv. Måste även köpa busskort sen för måste ju ut på praktik och då behöver jag lägga 670 kr på det och det är inte kul när man har typ 1500 kr kvar att leva på och då är inte ens maten borträknad... Hej mamma kan ja få låna ett par hundra kr (A) Jävla böcker till skolan säger ja bara.. hade ja inte haft dem hade ja haft 3000 kvar men naaae.

Lite klagande måste fasen ingå en dag som denna haha!
Men det var supertrevligt med Sofie och Sabina här i alla fall. Även om det är nervöst inför imorgon så går det nog bra. Inget som är betygsgrundande men i alla fall!

Kvällen kommer bjuda på slappande bara. Sova tidigt eftersom jag ska upp tidigt!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram
 Lunch-break!

1 kommentar:

  1. nej, jag har gjort massor tester och pratat med dietister och läkare flera ggr så äter varken för lite lr för mkt:) Tränade ju fem ggr i veckan förut, men blir ju fan jämt sjuk och vart sjuk jätte länge nu, men ska träna sen direkt när jag blivt frisk. Sen är det ju så att jag gått ner lite men när jag blir sjuk och inte kan träna går jag upp direk typ, räcker med att jag kollat på en kaka så går jag upp. Äter ju inte massa skräpmat och alltid ätit hälsosamt. Jag jag brukar med köra något mer eller två pass. De är ju sjukt jobbiga. Duktig du är som kämpar på fast du till och med redan är så fin som du är. Haha om jag inte var tjock skulle jag nog vara slö ;)

    SvaraRadera