30 apr. 2012

I lördags

Så var det lördagens berättelse jag ska dra nu.

Vaknade relativt tidigt.. eller ja för att vara en ledig lördag så vaknade jag TIDIGT. Innan klockan slog halv åtta var jag uppe. Skönt att vara lite lat på morgonen med, älskar det. Människor blir så chockade när jag säger att jag oftast går upp 2 timmar innan jag ska iväg, men det är så att morgonen är min heliga stund ungefär.. Börjar jag den ostressat blir dagen bättre. Behöver ju egentligen inte 2 timmar men så oerhört skönt att bara få sitta ner och glo runt i 30 min eller så.

Men nog om det. Vid 10 mötte jag upp Fija och vi drog till stan. Jag var tvungen att köpa pollenmedicin, så nu är jag redo för allt vad det innebär. Köpte även dricka till valborg och en hårborste. Även Fija köpte saker, så som shorts, linne osv. Direkt från stan åkte jag till bror min och var barnvakt en snabbis denna dag med. Max låg och sov när jag kom men Meja och ja lekte lite och sen vaknade även Max.

När Sebbe kom gick vi ut och jag drog mig ganska skapligt därifrån, trodde jag skulle träffa mormor och morfar men de hade bestämt att de skulle komma på söndag istället så jag åkte hem och vilade och råkade vakna runt 20. Ups.. inte meningen det inte. Men blev lite sims och film på det och la mig tidigt.

Snygg bild på mig och Meja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar