30 apr. 2012

Phuuuu!

Såja, nu var dagens träningspass avklarat och körde styrka genom hela kroppen då jag hade tränat så dåligt i veckan och ja måste säga att det var fasen inte lätt alltså. Ett tag kändes det som jag skulle svimma men med lite fokusering på väggen hann kroppen med igen haha, så skare va. Vem om inte vet hur man piskar små otränade grisar om inte Jillian Michaels!

Dagen ser ut som följer, duscha nu, frukost och fixa mig lite smått för att senare möta upp Fija för att gå till priso och köpa något billigt vi kan grilla. Sen blir det väl hem och byta om, sminka sig lite oså för att senare mot kvällen dra till Steffi och Staffan (yttligare 2 "s". Se föregående inlägg) och träffa alla tjejerna igen. Oerhört länge sen jag träffade alla så ska bli sjukt roligt!

Nej hörni nu ska jag duscha.. om benen orkar bära mig vill säga, annars blir det att åla sig till duschen!
Hade bra!
Kram
Onej, detta är inte jag nu

Detta är ungefär hur jag känner mig nu...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar