17 apr. 2012

Lucky!

Just nu är jag så himlans glad, nästan så glad att jag inte vågar vara det eftersom det känns som något kommer gå fel då.
Kanske hittat folk som vill hyra min lägenhet, haft kontakt med skolan osv. Det ända jag väntar på nu är svar från banken ang lån. Har mailat men svarar dem inte innan torsdagsmorgonen så ringer jag. Just varför jag väntar på torsdagen är att jag ska till min bror då och få hjälp med planering angående lån ifall banken vill se upplägg om vi kommer ha fysisk kontakt.
Så ni kan väl hålla en tumme för mig att allt går att lösa. Kommer nog begrava mig själv levande annars för att va lite dramatisk.

Dagen har iaf bestått av träning, affären för att köpa hallon som ja glömde igår och självklart sminkövning. Fy Martina du måste plugga men ska väl ta tummen ur rumpan och göra de!

Här kommer iaf bilder på sminkningen som går i rosa, guld och lila + brun färg. Den fick namnet Lucky för att ja förhoppningsvis har de (A)




1 kommentar: