13 apr. 2012

Helg!!

Så var helgen kommen. Klockan ringde tidigt även idag och vid ca fem i sju stod jag uppe vid sjukhuset och väntade på campusbussen. Lite försenad var den allt men det var pga att de sprängde sten så något kul var ju anledningen iaf!
Väl i skolan var det dags för musikverkstad. Riktigt kul! Vi fick sjunga upp, göra lite puls och takt övningar samt sjunga lite nya och gamla melodier. Den sista uppgiften var att vi 2 och 2 eller 3 och 3 (i vårt fall) skulle hitta en låt som var lite ovanlig som inte så många hade hört och lära ut den till gruppen nästa gång. Kan nog bli kul men lite läskigt med men har ju 2 fina vänner i form av Sabina och Sofie som sitter i exakt samma sits med mig så vi får finnas för varandra.

Annars kom jag hem vid halv två ungefär och har bara slappat och vilat sen dess. Man är ganska trött när klockan ringt 5 två dagar i rad så imorgon går jag inte upp innan halv åtta inte!

Nej nu ska ja återgå till min film jag ser på, "Burlesque"
förövrigt fick jag även kurskatalog från en annan sminkskola idag. ÅÅH!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar