25 apr. 2012

Bad ass!

God morgon!

Idag vaknade jag tidigt, tidigare än jag behövde alltså. Runt tio/elva kommer Sabina och Sofie hit vilket betyder att ja egentligen inte hade behövt gå upp förrän halv nio/nio typ utan att behöva stressa. Istället gick ja upp 06.40 och började träna runt kvart över sju istället.
Dag två av body revolution av Jillian Michaels och även denna var rätt enkel, så körde dubbelpass istället och då blev så så slut som jag hade letat efter, uuuuunderbart! Yes I'm a bad-ass!

Som sagt idag blir det "plugg" med Sabina och Sofie. Varför jag väljer att uttrycka mig "plugg" är för att det blir säkligen kul och jag anser inte att plugg är kul haha. De vi ska göra är att vi ska öva in en låt eller ja öva på låten, sen planera lite hur vi ska lägga upp det för vi ska nämligen lära ut en låt imorgon på musik-verkstaden.

Imorgon går vi dock från 8-17 vilket blir en lång dag.. Går hemifrån runt halv sju och kommer hem runt halv sju så lär va lite död.

Men nu ska ja väl ta rumpan ur fotöljen och börja göra mig iordning så man ser lite presentabel ut ;)
Ha de bra!
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar