30 apr. 2012

I fredags..

Hej hopp gummi ...

Nu var det länge sedan jag uppdaterade, har helt glömt bort det. Inte för att jag egentligen haft mycket att göra men för att jag inte tänkt alls på det. Så tänkte lägga upp inlägg för de dagar jag har missat.

Så i fredags gjorde jag väl inte så mycket. Jag var barnvakt en snabbis när min bror drog och träna. Umgicks då med 2 av världens bästa barn! Sedan stannade jag kvar ett litet tag och pratade med bror. Fick pengar av honom med för jag har hjälpt till, vilket han verkligen inte behöver ge mig men det uppskattades då det är VÄLDIGT ont om det så tack min underbara bror!!

Väl hemma blev det slappning på hög nivå samt även lite sims. Ja jag har blivit beroende igen... Inte bra när jag egentligen inte i denna kurs vi läser nu ska ha någon fritid. men men.

Detta var min fredag.. Next på schemat är löördag. Spännnade... inte. Ha ha

Bild på det nyfärgade håret. Syns väl inte så mycket men var rätt ljust förut ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar