8 apr. 2012

Påskhelgen!

Så var söndagen här igen som den är 1 dag varje vecka. Helgen har varit bra och blev inte så trist som jag trodde. Helgen kom och jag trodde faktiskt jag skulle ha nada att göra men har ändå lyckats sysselsätta mig varje dag denna helg.

Fredagen bestod av träning samt socialt häng med Sandra. Fick en rundtur i hennes nya lägenhet, skit fin och aningen avis! Sen såg vi på skräck ha ha, ser fortfarande sandra sitta med hela huvudet täckt av filten förutom liten del av ögat fall något läskigt skulle hända. Vi lagade även mat och pratade massor.

Lördagen skulle bestå av träning men hade ont som fasen i muskeln vid knävecket och haltade så fick bli vila. Vid sju halv åtta mötte jag Fija och vi drog till henne och såg på in time samt massor prat där med. Sen hjälpte jag henne att byta lampa i köket och de var en upplevelse bara det. Kvinnan har inga stolar så för att hon skulle nå upp kom ja med förslaget att hon skulle stå på mig när jag stog på alla fyra. Och det gick bra! Dock fick hon inte bort lampan men jag lyckades få bort den sen. Ja är tamme fan hennes handywomen!

Och nu till söndagen som bjöd på släktbesök i form av ett stycke farmor, ett stycke farbror och ett stycke kusin! Blev fika med bullar och kaffe sen fick jag även ett påskägg! tack så mycket farmor! Nu blir det lugnt resten av dagen faktiskt, så det så!

Hoppas ni haft en fin helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar