10 apr. 2012

Döden?

Godmorgon i stugan! Hoppas ni alla sovit gott för det har jag, nästan för gott. Hade ställt klockan på halv sju men lyckades råka somna om till halv åtta. Hade tänkt att träna vid halv sju/sju men gör så istället att jag tränar senare eller imorgon beroende på hur långt ja kommer med min läsning.

Drömde förövrigt en underbar dröm, att jag började make up skola! Helt underbart! Dock var drömmer som ja drömde innan jag vakna inte lite nice eftersom jag blev jagad av döden.. Ja inte bara en döden utan hela 3 stycken. De såg lite ut dom dementorerna i Harry Potter och va egentligen efter en halv död gubbe som låg inne på en kyrkbänk.

Nu blir det snart lite frukost men först läsa lite bloggar! Ha en bra dag!

Närbild på sminkningen från igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar