7 juli 2012

Förlåt

Jag blir i perioder så dålig med att uppdatera. Antar att de har att göra med att när jag inte gör något direkt så har ja inte heller något att skriva. Idag kommer det inte heller komma upp så många inlägg eftersom jag ska till Liseberg och kommer hem inatt sen.

Måste bara berätta om min Nelly-beställning. Innan midsommar la ja en beställning från Nelly och några dagar senare (innan midsommar då) fick jag ett mail om att klänningarna hade skickats ut från deras lager. Det borde ju gå snabbt då tycker man men det dröjde över 2 veckor för mig att få dem. Då undrar man ju om det är så att produkterna verkligen har skickats ut ?
I alla fall, när jag hämtade ut paketet igår och öppnar det så ser jag att första klänningen är fel klänning. De har alltså tagit en klänning jag inte beställt och lagt i påsen. Den andra klänningen hänger det fullt med trådar oså ifrån så den var trasig.. Blir en STOR retur på den vill jag lova, samt så tänker jag verkligen inte betala någon frakt på det! Beställde dock även en jacka och den är jag nöjd med =)

Nej nu blir det att föna håret.
Ha en toppendag hörni!
Kram

13 kommentarer:

  1. haha vr kom du och tänka på det just nu? ;) men nej har inte kört riktigt samma under tre år när jag gymnade körde jag mycket dans pass och crosstraining. Nu kör jag typ 3-4 olika pass. Har aldrig vägt maten men skrivit upp på sidor som räknar ut hur mycket man ätit. Sen både mäter jag och väger. Ja hantlarna är väl kanske lite för lätta nu när man tränat ett tag. brukar faktiskt aldrig räkna med träningen heller. Jag har gjort massor tester för hur mkt jag borde äta och försöker väl äta runt 1300 och aldrig mer en 1800. Kan ju inte äta för lite lr vad som heller för då blir mitt blodsocker för lågt.

    SvaraRadera
  2. Sv: Usch då! Hoppas att det blev bättre sen? :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Neeej, inte gott tillsammans! ;D

    Och HALLÅ! Har svarat i samma inlägg i en månad nu... BLOGGA!

    SvaraRadera
  4. Sv: Allra helst ingenting för då orkar man mer stuvisar, hehe! Men annars köttbullar eller falukorv :D

    Jaaa, det hoppas jag! Kommer tjata på dig hela dagen imorgon tills du gör det annars, förväntar mig ett morgoninlägg! ;)

    SvaraRadera
  5. Sv: Precis! :D Ja, det får jag göra! Jag vet! Du, jag och Sabina kan göra typ varsin after school-middag för varann, lite som halv åtta hos mig fast efter skolan och så får man bjuda på mat hemma hos sig, hehe :D Det låter jättebra! ;D

    SvaraRadera
  6. Sv: Ja, men precis! Vi får se till att få det gjort denna gången ;D

    SvaraRadera
  7. Thiѕ sitе waѕ... how ԁo you
    sаy іt? Rеlevant!! Finally I've found something that helped me. Kudos!
    Also visit my website ; f-wood.net

    SvaraRadera
  8. you're in point of fact a good webmaster. The website loading velocity is amazing. It kind of feels that you are doing any distinctive trick. In addition, The contents are masterwork. you've perfοrmеd a
    fantastic job in this ѕubject!

    Rеview my ωeb blog: http://osterburken.info

    SvaraRadera
  9. Hi! I сould have sworn I've visited this web site before but after browsing through many of the articles I realized it'ѕ nеw to me.
    Anуhοw, I'm certainly pleased I stumbled upon it and I'll be book-maгking
    it and checking bаck fгequеntly!


    my ωebρаge: prweb.com

    SvaraRadera
  10. The signals connect ωith conсentrated nerve
    placeѕ, which in turn spread the signal to the сomplete abdominаl lосation.


    Also viѕit mу blοg Rffst.org

    SvaraRadera
  11. I got this web ѕite from my buddy who informed me
    about this wеbsite and now this time I am
    ѵisiting thiѕ wеb page and reading νeгy
    іnfοrmatіve posts at this time.


    Аlsо viѕit my web рage - http://Www.biodiesel.com/Index.php/member/5844

    SvaraRadera
  12. My husbanԁ has become а satiѕfied GreenSmoκe consumer.
    He valuеs the νarіetу of flaѵouгѕ and talents.

    Theгe have been severаl problems with life of the battery, but
    GreеnSmоke cuѕtomer support
    has immediately гeplасed them without question.
    He's very happy with all the GreenSmoke experience and possesses recommended the particular oroduct to many friends.

    Here is my website ... www.venezuelabolivariana.com

    SvaraRadera