16 aug. 2012

Juni, juli, augusti!

Hej och hå, det var allt ett bra tag sen. Lik som jag gick på sommarlov så gick bloggen på sommarlov och en bloggpaus det blev! Nu börjar lovet närma sig sitt slut, börjar skolan igen på måndag och möjligtvis får jag lite mer och skriva om, då jag inte gjort speciellt mycket i sommar faktiskt.

Idag får ni, kära läsare iaf hålla en tumme åt mig. Har nämligen en jobbintervju och hoppas stenhårt på att jag får en tjänst. Skulle vara skönt att få lite extra pengar utöver csn-pengarna. Kanske så jag kan börja lägga undan till en annan utbildning jag vill gå! Så snälla, håll en tumme åt mig!

Annars kan jag ju berätta lite vad veckan har bestått av.
Måndags: Tror inte jag gjorde något speciellt direkt. Minnet är ju inte det bästa och sträcker sig knappt en dag framåt. Men tror inte jag gjorde något haha.
Tisdags: Dagen började vid att jag vid 13 mötte Fija. Vi gick vidare mot domkyrkan där vi mötte Josse x2 eftersom vi inte visste exakt var deras lägenhet låg. Väl där blev vi bjudna på kakor och kaffe samt gamla minnen haha. Vid ca 15 blev vi ivägkörda och vid 17 träffa ja Sandra. Vi har ju haft maraton med Final Destination-filmerna och såg 4&5an. Älskar filmerna alltså!
Igår: Standejt med Maya. Hon hade lite kläder som behövdes köpas och jag lite nya skolsaker som skrivblock och sudd, men slank med lite smink från gina med. Älskar att dem har bra och billigt smink där nu. Gick iaf på stan tills det stängde och kom hem skapligt slut. Blev filmkväll med mig själv och somnade tidigt.

Nu ska jag väl göra mig lite presentabel inför intervjun. Som sagt håll en tumme!!

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka! ;) Och självklart håller jag tummen! :D

    SvaraRadera