17 aug. 2012

Fredag!

God lunch på er! Hoppas alla har vaknat på ett strålande humör och tar vara på det lilla som är kvar av ledigheten (för dom som är alltså!)
Själv gick jag upp åtta och var utanför dörren redan kvart i nio för att gå till priso och handla lite samt posta brevet till det förhoppningsvisa extrajobbet! Åt en god frukost och nu en god lunch och ska ta mig lite lunch kaffe!
Skulle hängt med mamsen till hennes läkare idag men hon var tydligen sjuk så får boka om när läkaren blivit frisk igen.

Annars har jag inte planerat något direkt för helgen.. Bli van med min mörkare hårfärg.. ser nästan svart ut och vila inför skolstarten på måndag.. Längtar även till ja inreder mitt rum med lite nya möbler.. Sandra ska flytta och är snäll som frågar mig först om ja vill köpa hennes saker :) Redan köpt hennes soffa, bye bye äckliga fotöljer ja har.. sen ska ja köpa hennes säng.. bye bye min äckliga trasiga säng haha!

Hoppas ni får en fin helg med bra väder!
Hej o hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar