21 aug. 2012

Dag 2!

Uppe med tuppen var jag men det var för att jag vaknade innan klockan ringde för min kisse tyckte att det var dags för mig att vakta och visade det genom att duffa på mitt ansikte.. ungefär vid kvart över sex fick hon upp mig och jag började göra kaffe på direkten.
Är faktiskt stolt över mig själv för igår.. läste ut boken innan jag somnade vilket bidrar med att ja kan börja på bok 3 på direkten vilket ja för övrigt har gjort med. Nu är det dock paus för gruppchatt, vilket ja tycker är lite wierd. Visst att forumet kan finnas som hjälp och att man kan lägga in inlägg om man har några funderingar men att man ska sitta där 3 gånger denna vecka, tvingat.. Nae.. De va ju inte heller direkt någon chatt utan ett forum så måste ju sitta och uppdatera varje minut för att se om någon svarat.

Så tänkte att ja drar iväg ett blogginlägg mellan!

Dagen kommer fortsätta i pluggandets tecken med små micropauser då och då! Ja de är väl de haha!
Nej nu blire sörpla kaffe och uppdatera forumet haha!
Kram

Jag och Sofie innan sommarlovet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar