16 aug. 2012

Nyduschad..

Nyduschad för andra gången idag men har nämligen färgat håret och eftersom ja frös så mycket passade jag på att ta en varmdusch när färgen skulle tvättas ur. Yberskönt var det iaf och varm blev ja allt haha.

Intervjun gick iaf bra. Som på alla intervjuer ställer ju personen frågor som tex styrkor och det kom ju här med, men nöjd med mitt svar så förhoppningsvis (håll tummarna) blir det extraarbete! Fick 3 bilagor mailade till mig som ja skulle läsa igenom, sen skriva på ett papper när jag gjort det och skicka in till honom, sen skulle han höra av sig tror ja.
Gick iaf förbi Sofie efter det för och hämta böcker hon hade beställt åt mig men slutade med att ja visst va där i 1½ timma, aningen chockade blev vi när tiden hade gått så fort.

Har som sagt sen ja kom hem färgat håret och käkat. Är ganska trött nu med eftersom jag gick upp onödigt tidigt idag med så blir en lugn kväll med lite film eller något. Hoppas ni får en skön kväll!

förra gången jag färgade håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar