22 aug. 2012

Onsdag

Hann läsa ut 2 böcker igår med så nu har ja läst klart alla böcker iaf. Har kvar att göra själva texten med men förhoppningsvis går det fort. Skönt att ja iaf läst klart eftersom jag ska iväg vid halv tio och kanske inte kommer hem förrän efter lunch typ och då ska ja till bibblan o skriva ut papper med.

Efter jag läst klart igår träffa jag Fija och gick och köpte glass, mumma. Sen valde vi att spela lite minigolf och detta var Fijas inledningsfras: För att varna dig så förlorar jag kan ja bli aningen arg.
Det slutade med att vi fick lika mycket poäng, 44. Vi både dubbelräkna, för hur stor är chansen att man får exakt lika mycket? Men så blev det.
Köpte sen lite cheesburgare och satte oss vid konsert och kongress och pratade till 21 ungefär sen skiljdes vi åt. Mycket trevlig kväll!

Nu ska ja ta lite frulle innan de är dags för att chatta med gruppen för andra gången!
Ha en bra dag!
Jag utifrån mitt fönster haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar