23 aug. 2012

Torsdag

Godmorgon!

Gårdagen gick fort.. Hade gruppchatt som vanligt vid åtta men innan de försökte ja komma igång lite med uppgiftsskrivandet. Efter chatten iaf så begav jag mig mot broder min och var barnvakt ca en timma. Kul och träffa familjen där igen, va ett tag sen nu! Sen begav jag mig hemåt och åt lunch för att sedan hälla i mig 2 koppar kaffe för lite energi till skrivandet. Strax innan 16 blev jag iaf klar med skiten och hade några timmar då att pusta ut =)
Sen mötte jag upp Fija, Josse och Josse, gick och käka, beställde biobiljetter, gick till jossarna och spelade kort, gick på bion och sen hem och sov. Nu sitter jag här, duschad och förberett frukost, kaffekopp i handen och uppdaterar forumet hela tiden för och se om någon i gruppen skrivit något.

Idag blir det skola, tar bussen 11.10 även fast vi inte börjar förän 13.. De har ändrat bussen så om man tar 12.10 kommer man försent, så nu får man säkligen sitta och uggla i 45 min innan föreläsningen.. Dock behöver man ju inte stressa mohah!
Kommer väl hem vid halv sju sen ikväll och får se om jag orkar träna då eller om jag slänger mig i sängen!
Ha en trevlig dag iaf!
Kram


1 kommentar: