30 aug. 2012

Ligger efter..

Som rubriken lyder så ligger jag efter med bloggningen igen. Har pluggat så mycket att jag helt glömt att blogga.. ändå läser ja andra bloggar. Men men.

Idag ska ja äntligen ha lite fun. Ska först möta Fija, Sofie och Sabina för att köpa biljetter till kalasmottagningen. Sen ska ja o Fija en snabbis till stan och köpa lite vin inför kvällens mysmiddag med Josse x2. Imellan ska jag försöka plugga med.

Kan ju ta veckans positiva och negativa..
Negativa: Överdrivet mycket läsning och uppgifter i skolan.. Är fan ingen duracell-robot som kan plugga 8-23 varje dag.. Usch, fy och blä!
Positiva: Fick reda på att jag fick jobb igår på vikariebanken inom skola och barnomsorg. Ska bli kul men måste bli bättre på att prioritera!

Aningen stolt att jag tog mig upp 06 imorse för att sedan köra ett stenhårt pass med Jillian vid 06.30. Puuh! skapligt mör efter hennes psykträning haha! Förövrigt har ja kommit på något sjukt. När jag dricker mitt kaffe så sista klunken spiller jag alltid med =O, hur fasen lyckas ja?
Nu ska ja börja fixa iordning mig! ha de bra!

Den mystiska resultatsboken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar