4 feb. 2013

Måndagmorgon

God morgon på er!

Hoppas ni haft en trevlig helg! Det har jag även om jag mådde dåligt hela gårdagen och nej det var inte självförvållat i form av bakishet eller så.. Hade skitont i skallen hela dagen, bihålorna fick sig med en omgång och mådde illa som tyvärr även sitter kvar idag =(. Hesheten har iaf försvunnit rätt så mycket även om jag låter som en man haha..

Idag är det iaf grupparbete som står på schemat, Hoppas bara jag mår bättre innan jag ska åka iväg!

Ska fortsätta fixa mig nu iaf!
Ha en bra dag ni andra!
Kram

6 kommentarer:

  1. Sv: Kan tänka mig det! :D Tror jag kommer testa det eller det blåa härnäst! :D

    SvaraRadera
  2. Sv: Jaa, nästan för fort! :(

    SvaraRadera
  3. Tack Martina! :-) ja, jag är rätt nöjd ändå, har nu fem kilo att klara av till sommaren så fortsätter jag bara nu så ska det nog gå :) förresten saknar ditt bloggande! ;-)

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja, tyckte också det var synd för hon var som sagt helt jävla grym! Hahaha, jag blev inte kär i han eftersom han var läskig, men han sjöng ju väldigt fint i alla fall! ;D

    OCH HALLÅ, när ska du börja blogga här igen? :(

    SvaraRadera
  5. Tack Martina:-) det hoppas jag med!! Kram!/ sabine

    SvaraRadera