13 dec. 2013

13 Dec!

Hej och hå!

Här var det läääänge sen jag hängde! Why? Jo för jag kände väl lite att jag inte hade så mycket att skriva om. Inte direkt för att något ändrats nu, fortfarande lika "intressant" haha men blev helt enkelt bara lite skrivsugen!

Är det något som har hänt sen sist? Ja de måste jag väl säga!
Jag har avslutat mina studier efter 2 år på förskollärarprogrammet. Har ju känt enda sen jag började med studierna att jag varit osäker på att det var förskola jag ville jobba på. Efter det har mitt skönhetsintresse bara växt och växt och tillslut kände jag bara att jag orkade inte kämpa för något jag inte vill göra längre.
Planen för mig är att i augusti köra igång på hudterapeut-utbildningen och sedan få jobba med det jag faktiskt brunnit för länge nu! Känns hur skönt som helst!

Jag har även nu jobbat på teatern i 10 månader och det känns mycket bra! Ett otroligt kul extrajobb och är fortfarande lite chockad att min chef valde mig bland alla cv-n (alla som sökt jobb genom arbetsförmedlingen vet att de i stort sätt är halva staden som söker samma tjänst).
Jag har precis fått jobb på Netto också och var i onsdags på utbildning för att lära mig kassan. Det är mycket att hålla reda på med koder osv men förhoppningsvis lär jag mig detta snabbt!

Något mer skoj? Hm, jag ska bli faster för 3e gången i mars. Otroligt spännande och längtar till lilla pyret kikar ut!

Ja de va väl lite historia om senast jag skrev! Kanske kommer på fler saker sen ha ha!
Ha en bra dag!

1 kommentar: