21 dec. 2013

Lördag

God förmiddag!

Lördagen är kommen här då (även om jag fortfarande är på fredag i min skalle). Här sitter jag nästan färdigfixad och nervös. Why nervös? Ska om 45 min på en lunchdejt med en vän för första gången så därför! haha.

Sen vid kvart i tre jobbar jag på Netto fram till stängning. Måste berätta om världens sötaste kund igår som kom o handlade. Han köpte bland annat två stycken merci-askar sen gav han mig en. Jag frågade då om han inte ville ha den andra och då svarade han att Jo, men det är en present till er här, det är ju juletider! Då blev jag både chockad o rörd faktiskt haha! Annars så går det framåt där.
Hon jag stängde med igår hade sagt till chefen: "Gud var Martina är trevlig, och vad trevlig hon är i kassan alltså!!" Så chefen verkar jättenöjd med mig vilket känns otroligt skönt. Han sa också att han tycker jag lärt mig fort oså. Då blir det roligare att jobba! =)

Annars blir det nog slappt ikväll. Kommer ju hem runt 21-22 och eftersom att bästa vännen ska upp skapligt imorgon får vi skjuta upp vårt häng till imorgon då det blir bio istället =D.

Nej nu ska ja väl se något serieavsnitt innan jag ska röra mig mot stan!
Ha en trevlig lördag!
Kram
Jag och min fina mormor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar