17 dec. 2013

17 dec!

Hej hopp!

Veckans andra dag är kommen och idag är jag lite ledig. Detta passar utmärkt eftersom ja faktiskt känner mig lite krasslig. Nyser hela tiden, känner mig lite tung i huvudet osv så får bli rätt lugnt idag. Har tvättstugan nu, ska försöka orka ta tag i disken men blir nog lite senare. Borde dammsuga med men fasen inga måsten idag alltså!

Hur gick mitt officiellt första jobbpass igår då? Jodå det gick bra tycker jag allt! Två koder jag lärt mig hade dom ändrat på så bar att lära sig om på nytt haha. Stängde gjorde jag ju med och vid fyra-fem blev det bara jag och en kollega i affären så de blev lite stressigt. Var tvungen att springa ut 3 gånger på min rast för o ta en till kassa, kändes jättefräscht med mat i hela munnen hahaha. Fick även skäll av en gubbe för att han inte hittade sitt kvitto, men i det stora hela tycker jag det gick bra!

Imorgon och resten av veckan har ja lagt in pass på v-banken så får se om jag blir bokad. Ska också till teatern imorgon för ett extrapass och också mitt sista pass där för i år!

Jädra jobbinlägg med andra ord haha!
Nej nu ska ja göra något mindre nödvändigt!
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar