19 dec. 2013

19 dec

Fy fasen va dagarna går fort alltså.. 19 december redan.. När jag somnade igår va det fan sommar.. typ!

Idag mår jag bättre iaf. Febern är helt puts-väck och förkylningen är på bättringsvägen. Har dock fortfarande ont i ögonen när jag kollar upp och åt höger..
Pratade med en kollega på teatern igår och hon hade nästan haft samma sak som mig, att de kom och försvann lika fort. Hade feber till o från igår men tog mig till teatern ändå. Var helt död när jag kom hem och somnade sjukt skönt!

Två dagar kvar av jobbveckan och idag blir det netto mellan 14-20.30 cirkus och imorgon blir det att vara på ett fritidshem i Ekholmen mellan 10-16.30 sen är det dags för en ledig helg. Inget direkt planerat ännu, högerbenet jobbar ju hela helgen och antar att hon slutar sent på fredagen så blir kanske träffa på henne lör och sön =P. Söndagar har vi ju lite som en tradition nu med att ses efter jobbet och se solsidan o partaj oså ihop =)

Nej nu ska ja väl göra något mindre vettigt innan jag ska iväg på jobb!
Ha en bra torsdag hörni!

Nyårsklänning vare här ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar