16 dec. 2013

16 dec

Så var hela helgen förbi och en ny vecka börjat. I risk med att låta gammal (tar fasen den chansen) går tiden så sjukt fort. Veckan borde ha fler dagar (läs helgdagar), iofs har jag ju jobbat de två senaste helgerna, så mer helgdagar för mig då hade ju betytt mer jobbdagar haha. Det var ju dock på teatern och det är nog det skönaste jobbet en människa kan ha!

Gick i alla fall till Fija efter jobbet och vi såg äntligen insidious 2. Ganska hoppig film, svängde från att va 1986 till att vara nutid, till att vara föregående filmen, till att vara framtid haha. Så inget att rekommendera om man är trött så att säga. Så som den slutade verkar de komma en 3a med.
Kom hem rätt sent och somnade ganska fort. Gjorde ju ingenting eftersom jag inte börjar förrän 14.15 idag!

Som sagt idag står det jobb på schemat, Netto fram till 20.15. Mitt första riktiga jobbpass faktiskt. Men lär gå bra! Det jag är lite osäker på är ju returer (men behöver ändå en nyckel då som de ansvariga har) samt hur man gjorde i kassan för att ge ut pengar från trisslotterna. Annars blir det mest slapp idag eftersom ja inte är hemma förrän 21-22 någonstans.
Om jag är ledig imorgon ska ja passa på o tvätta och städa.. De mesta kläder ligger i tvättpåsen och lägenheten ser ut som en grotta så är på tiden ;).

Nej nu ska ja göra någon nytta.. typ sjunga ;)


1 kommentar: