18 dec. 2013

18 dec

God förmiddag!

Onsdag har anlänt och mitt av arbetsveckan. Var ju ledig igår och märkte hur mycket sämre jag mådde, så tog tempen och visade ju sig att jag tydligen åkt på lite feber med. Så tog tag i tvätten iaf och sen knapra ja vitaminer o drack litervis med vatten. Vaknade upp tidigt idag och tog tempen och då var den tillbaka på relativt normalt men fortfarande seg, så sjukanmälde mig från förskolan jag skulle varit på i 4 timmar. Men springer nog ner till teatern ikväll iaf. Försöka ta tag i lite städning med när jag ändå är hemma!

Haft hur många drömmar inatt som helst iaf. Eller inte många drömmar men en lång dröm med mycket innehåll. Först var jag i växsjö (vad jag blev tillsagd iaf, aldrig varit där), sen var jag i stan o Fija handlade i stort sätt upp varenda leksaksaffär.. sen var jag vid parkeringen vid sjukhuset med jossarna.. sen på andra sidan sjukhuset med andra. Ja jisses, jag var överallt ;P

Men nu ska jag iaf ta mig en dusch och tvätta bort endagssjukan!
ha de bra!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar