6 jan. 2014

År 2013!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag sjöng på ett dop, åkte atmosfear, hoppade av skolan, hängde mycket neråt i landet, fått 2 nya jobb, la ut sångvideos på fb.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151726112796818&set=vb.732891817&type=2&theater (när jag sjunger innan dopet) 

Hur har ditt 2013 varit?
Tycker det har varit relativt bra, finns plats för förbättringar vilket jag tror 2014 kommer att erbjuda! Ser fram emot ett riktigt bra år!
Blev du kär iår? 
Nådde väl inte riktigt ända dit, kär för mig är ungefär detsamma som att kunna säga jag älskar dig.
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig att glömma?
19e April, då jag fick mitt antagningsbesked från Yrkeshögskolan för hudvård och spa! 

Vad är din största framgång 2013?
Att jag tror mer på mig själv, lärt mig att kunna säga ifrån om det är något som inte är okej för mig!
Bästa köpet?
Hm, kanske tågbiljetten till stockholm inför intervjun på skolan ;D
Vad spenderade du mest pengar på?
Om man inte räknar med räkningar måste jag nog tyvärr säga fester haha.. men man är ju bara ung en gång :P 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick jobb på både teatern och netto, när jag kom in på skolan, alla roliga stunder med mina fina vänner och familj, när jag fick reda på att jag skulle bli faster igen för 3e gången!!
Vilka sånger påminner dig om 2013?
Hm typ..
Wake me up – Avicii
Blurred lines - Robin Thicke
Royals - Lorde
Wrecking ball - Miley Cyrus
Made in USA - Demi Lovato 
Vem har du umgåtts mest med?
Sofhia!

Har du haft ett förhållande under 2013?
Ja ett kort sådant, men vi är bättre som vänner ;P 
Vart reste du under 2013?
Inom Sverige bara =P
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Skulle väl vara resor då då! =)
Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag fyllde på en söndag så vi hade nog festat lite dagen innan eller hur det var. Vaknade iaf upp hos min dåvarande pojkvän i Bollebygd och va där tills eftermiddagen då jag var tvungen att åka mot Lkpg igen. Med Fija firade jag helgen efter om jag minns rätt? Och vet att jag och Fija inte alls mådde bra efter de, ha ha .. överkonsumerade piggelin för att bli lite obakis igen.
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
Ja, lite familjehändelser jag gärna hade skippat och att hösten inte var så krånglig för mig.
Vem saknade du?
Min fina mormor som gick bort 15 mars i år! <3

De bästa nya människorna du träffade?
Oj, detta var året jag träffade otroligt mycket nytt folk och alla är fan bra alltså! =D
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?Fortsätt tro på dig själv och tro på att du förtjänar att vara lycklig så kommer de mesta gå bra! =)

Lite bilder från året som gått!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar