13 jan. 2014

Måndag

Jaha, de va min lediga måndag det.. redan slut i stort sätt! Imorgon och onsdag är det dags för jobb igen, förskola imorgon och netto på onsdag. I helgen sätter även teatern igång med, ska bli spännande att se vad denna pjäs har att erbjuda ;)

Dagen har iaf gått fort! Har i stort sätt fixat lite hemma bara och spelat in lite musik.. och självklart skadat mig själv ;) Vettefan vad som hänt idag men har fått otroligt många sår.. tur att jag inte har någon blodsjukdom för då hade jag väl förblödit idag!
Fått bort julen med .. eller tja, jag hade ju bara 2 stjärnor och en hänger fortfarande uppe (A) Ska genast ta bort den efter att jag skrivit klart!
Måste fasen få tag i borr med.. fönstret i mitt rum ser så otroligt naket ut när gardinstången står bredvid sängen.. jävla vägg alltså!

Nej nu ska ja fortsätta plåga grannarna lite här ;-)
Ha en bra måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar