15 jan. 2014

Onsdag!

Halloj i stugan!

Onsdag idag för alla som inte har koll på det! Sovit som en stock idag fram till halv sju då jag vaknade första gången, faktiskt rätt utvilad men eftersom jag inte börjar jobba förrän 14.15 idag så valde jag att somna om. Klockan var ställd på 8,8.15 och 8.30 och så låg och drog mig från 8 till halv 9, otroligt skönt!

Började dagen sen med dusch och kaffe och jisses så gott det var! I ren panik upptäckte jag att kaffet var slut igår vilket resulterade med zombievarning på mig, spec eftersom jag kom hem runt 01 på tisdagsnatten och jag skulle upp halv sju dagen efter.. osmart där men slutade tidigare på jobbet pga dubbelbokningar så hann med ett gubbvil också!

Nörd som jag är började jag även glo på games of thrones igår (hann iofs bara 1,5 avsnitt).. dumt av mig att börja på en ny serie när det idag kom hela 5(!!!) nya avsnitt av serier haha.. Ibland är det kämpigt att vara nörd minsann!

Nej nu ska ja blåsa håret och stoppa in lite kyckling i ugnen så jag har matlåda till senare!
Over and out M-F

1 kommentar:

  1. Du får skylla på mig! ;)
    "Ångrar" förövrigt också att jag började se igår för såg inte ett till avsnitt sen utan TVÅ så somnade inte förrän 1-halv 2 typ, haha!

    SvaraRadera