9 jan. 2014

Torsdag

Så var vi framme på torsdag och redan den 9 januari. Dagarna och månaderna går så otroligt fort nu för tiden, antar att det redan imorgon är 2015 ungefär, ha ha!

Veckan började lugnt med en ledig måndag, vilket är skönt för det gör veckan så mycket kortare. Sen har det varit jobb fram till idag, då jag jobbar sista passet för veckan och då första gången på netto för i år och också första passet på mitt schema, 14-20.15 (dock kommer man ju aldrig därifrån innan 20.30). Blir jag inte bokad imorgon, eller inringd är det efter klockan halv nio helg för min del. En skön mjukstart på jobbmånaderna helt enkelt!

Annars sitter jag här som ett barn dagen innan julafton. Min bindningstid på min iphone går nämligen ut nu i januari, vilket är otroligt skönt då den har börjat bete sig underligt (dags med byte med andra ord). Batteriet måste laddas sisodär 3 gånger per dag sen går inte alla samtal fram till mig. Kan få sms att - har ringt men inte lämnat ett meddelande.. okej vem är den där - och hur får man tag i'n ?
Hej hamna på sidospår här.. varför jag är som ett barn dagen innan jul är ju då för att jag beställt en ny telefon också, en samsung galaxy s4 plus. Passade på när tele2 hade sköna rabatter så som två fria månadsavgifter och två fria månader delbetalning av telefon, najs!

Helgen blir iaf lugn, hänga lite med Fija antar ja :). Ska försöka komma igång med träningen också (nej inget nyårslöfte), va alldeles förlänge sen nu!

Aja, ska blåsa håret nu.
Ha en bra torsdag muppar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar