13 jan. 2014

Helgen som varit

Dags för ny vecka igen och faktiskt att ungefär halva januari redan har gått.. va händer?!

Helgen har varit bra iaf! Fick lite för tidig helg som började redan när jag slutade i torsdags. Tyvärr var jag yberseg i fredags eftersom jag inte alls sov bra under natten.. Hade så förskräckligt ont i benen så låg i stort sätt bara och vred på mig. Detta resulterade med att jag var som en zombie hela fredagen och det ända jag gjorde var i stort sätt att prata med olika kundtjänster angående problemet med imessage.. sen var klockan redan 20.. Vet knappt själv vad som hände den fredagen haha!

Lördagen erbjöd lite mer liv. Mötte Fija runt ett och drog ut till ikano eftersom hon skulle köpa present till sin syster och jobbarkompisar, så jag blev hennes presentwingman ;P
Vi drog vidare hem till henne och kollade på Frozen och The wolf of wall street, riktigt bra filmer! Mycket snack och skratt som vanligt med och runt halv två knatade jag hemåt!

Detta tar oss vidare till söndagen som också innehöll min bästa vän! Valde att mötas upp runt tre för en promenix på va 1,5 timma.. otroligt skönt men jisses vad man märkte att de hade varit kallt när man kom in sen. Även denna kväll slutade i filmkväll med The butler, riktigt sevärd film alltså! Rekommenderas starkt!
Denna kväll spårade ju sen också då vi fick för oss att Fija hade råkat kasta hennes dator i mitt huvud.. hm hahaha! Kvällen slutade skapligt eftersom det var en söndag :P (kanske var bäst att den slutade tidigt med tanke på hur den höll på att spåra, ha ha)


Helgen var i stort bra, nästa helg blir jobbhelg för mig då delvis teatern sätter igång igen med ny pjäs, samt nettojobb på morgonen på lördag.. tja på söndagen får jag iofs njuta av lite ledigt ;).
Hoppas att er helg var bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar