5 jan. 2012

Element, eyecandy & juice..

Känslan när man vaknar av att man slår ansiktet emot elementskruvsaken...
För att se det mot en ljusa sidan blev det ingen blåtira iallafall!

Va länge sen jag skrev här men har inte gjort så mycket och då inte haft något att skriva. Blev genomförkyld så legat nerbäddad i 2 dagar för det.
Igår var jag dock med Maya. Mötte henne för en fika på stan, massa prat och skratt och lite shopping.. för henne iallafall. För mig blev de brödshopping och såg 2 st eyecandy på lucullus. Grr!

Efter detta träffa jag Sandra och vi såg på 2 filmer och prata lite. Supermysigt!

Just idag blir det inte så mycket tror jag. Sitter och kollar lite på OC på tvn och dricker lite juice.. Nästa craving kanske?
Får ju passa på att njuta. Efter helgen kör skolan igång igen och jag lär väl inte ens ha tid att göra något annat. Hemtenta och redovisning är på G.


1 kommentar:

  1. Sv: Hahaha, joooo! Om man inte har följt serien och inte fattar ett skit så gör man det :D Jag tror ju inte att serien är dålig, det är bara inte kul att kolla när man inte fattar nåt :D

    SvaraRadera