10 jan. 2012

Måndag & Tisdag

Så har skolan kört igång igen och vi är inne i slutspurten av höstterminens sista kurs. Måndagen bjöd på grupparbete i Linköping hos Sabina. Vi träffades vid 10 och blev klara vid 19 så det var verkligen en heldag med arbete. Kom hem vid halv nio nästan och hann duscha innan jag gick och la mig.

Tisdagen skulle börjat för mig vid 05.30 men istället antar jag att jag stängt av klockan i sömnen så vaknar istället av att Sofie ringer mig vid 07.15 då tåget mot skolan går. Jag hetsskriker lite i örat på henne och hinner knappt säga hej då innan jag kutar upp och slänger på mig kläderna. Hann med tåget ca en halvtimme senare och missade bara ca 10 minuter av den första redovisningen. Men snacka om att jag försov mig på den "bästa" dagen möjligen! Hatar verkligen att försova mig och få stressa. Det förstör verkligen en hel dag för mig.
Vi kom ju iallafall ifrån skolan tidigare än förväntat och det tackar jag för eftersom ja inte fått i mig någon frukost då ja i stort sätt sprang med tandborsten i käften mot rese. Hjälpte inte heller när en man kommer in med en MAX-påse och sätter sig och äter framför oss. Just i den stunden funderade jag på om det är värt att få några års fängelse för mord.. nerå..

Nu blir det lugnt denna dag och hoppas på en bättre dag imorgon. Dock skönt att det inte är någon mer skoldag denna vecka så kan iaf inte försova mig! =)

Hade bra!
Kram
Glada, lyckliga och ovetande om min försovning år 2012..

1 kommentar:

  1. hehe tyckte du kastade ett paraply först men sen såg ja att det var en sån där blixtgrej

    SvaraRadera