17 jan. 2012

Pluggtorka..

God förmiddag allesammans!

Hoppas ni har sovit gott för det har jag även om jag är seg. Var uppe med den snoozande tuppen, alltså inte den som skriker vid 6 utan den vid halv åtta.

Dagen ska bestå av plugg, frågan är hur mycket jag kommer få gjort. Jobbigaste för mig när det gäller hemtentor och plugg är att sätta igång. Oftast efter det rinner de på smidigt. Sen jobbar jag bättre när jag är stressad och tiden börjar rinna ut. Längtar till fredag efter 15 då uppgiften måste vara inne för då är jag garanterat klar. Sen blir det även transformers-maraton med Sofie och Sabina. Något att se fram emot!

Gårdagen bestod av skola i 10 minuter sen tillbaka till Linköping för en väääldigt lång lunch med Sabina och Sofie. Inte mig emot. Sen skulle jag varit barnvakt men behövdes inte sen så tog det lugnt mest.

Nej nu ska ja väl diska, först just idag är det roligare än det som behövs göras!


Pommes jag, Erik och Fija gjorde en gång.. eller ja, somna ifrån..


Snyggt handmärke från en ryggklatch..


2 kommentarer:

  1. Fy fan vad sugen man blev på pommes nu! ;)

    SvaraRadera
  2. Trooooor jag klarar mig! ;)
    Klart jag har det :D

    SvaraRadera