11 jan. 2012

Bättre dag!

God förmiddag allesammans!
Hoppas alla har sovit gott för det har jag. Inte vaknat en ända gång under hela natten och hade inget att försova mig till idag så är så mycket mer glad!

Har avnjutit en god grötfrukost med tinade hallon och blåbär. Hade faktiskt glömt bort hur gott det faktiskt kan vara dom där jävla grötplättarna!
Sen tror jag att jag har lite turdag idag. Tog sönder ett glas utan att skära av någon lem på kroppen. Snacka om att jag är duktig!

Idag blir det faktiskt annars en njutardag! Ta tag i livet lite med träning och vem vet lite diskning kanske eftersom jag var så duktig på det! Mohah.
Hittat en till serie jag gillar, Suburgatory. Lite rolig faktiskt.
Så de så.

Nu blir det slappning på hög nivå!
Hade så bra!
Over and out!

6 kommentarer:

  1. även fast jag inte var där å tog hand om dig så klarade du dig? ;) visst är den serien rolig? :D

    SvaraRadera
  2. Haha ja jag gjorde ju det! Dock va de ju ett glas och inte konserv ;) haha jaa älskar den!

    SvaraRadera
  3. Hahaha, titt på fan du! ;)
    Ååh, älskar den serien! :D

    SvaraRadera
  4. Sv: Nae, inte jag heller egentligen. Brukar alltid vara kass kvalité på borstar som följer med i paletter, men att den var sönder redan när den kom tyckte jag var lite väl dåligt, haha! ;D

    SvaraRadera
  5. trodde först att det var blod på glaset innan jag läste och hann tänka "Martina vad har du ställt till med nu" ;) hahahaha

    SvaraRadera
  6. Vad fan är grötplättar?! Är det nyttigt? Lär mig ?;))

    SvaraRadera