18 jan. 2012

Lat, latare, latast!

Ja nu börjar klockan närma sig eftermiddag och jag tar en paus från pluggandet. Även om de känns som jag pluggat ett tag har jag enbart skrivit nästan 2 sidor. Kanske beror på att jag tagit ut referenserna jag ska ha för det tar ju sin tid. Nu ska jag skriva ihop allting med referenserna så det låter bra, jämföra allt lite och skriva mina egna reflexer sen är jag klar. Undrar om jag hinner det idag så jag kan ta morgondagen till att kolla igenom texten samt skicka in den. Hinner och hinner gör jag väl men frågan är om mina ögon och mitt sinne orkar det. Återstår att se!

Får se fall jag orkar lite träning framåt kvällen också. Men vill helst hinna så långt som möjligt med uppsatsen så den går faktiskt före idag!

Nej nu får faktiskt min paus vara över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar