18 jan. 2012

Morn morn!

Så har vi kommit fram till veckans onsdag. Lite seg är jag allt idag, hoppas jag blir piggare med frukost sen. Såg dock att jag rört mig väldigt mycket inatt så kan va därför jag är ganska seg med. Använder mig av "Sleep Cycle alarm clock" för att delvis se hur jag sover varje natt men även att den väcker mig när jag är i en lätt sömncykel för att man blir då inte lika seg som om klockan skulle ringa när man är i en djup.

Idag är det plugg på schemat. Jag kom igång lite igår, eller ja, jag hann skriva inledning så jag tror jag vet vad jag ska skriva om lite smått. Skrev även några rader på den övriga texten så förhoppningsvis kanske jag kommer en bit på texten idag för det skulle vara så skönt!
Annars ska jag försöka ta en paus från pluggandet och träna lite med. Har härlig träningsvärk från igår men när musklerna är uppvärmda så brukar det gå över!

Nej nu blir det att se någon härlig serie!


Såhär sov jag inatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar