8 jan. 2012

Helgen som var!

Så var det söndag.. Igen! Skolan börjar imorgon efter ett skönt lov som gärna kunde varit längre. Men man tar vad man får. Men helgen har varit bra iaf och såhär såg den ut:

Fredag:
Träffade Sandra ungefär vid klockan 17 och vi drack vin och spelade spel. Ellinor kom förbi och fixade sig lite med för hon skulle ut. Då får jag och Sandra en fläpp och bestämmer oss för att besöka en strippklubb.. Sagt och gjort. Dock gick vi därifrån ganska snart. Drack en öl bara och drog vidare till Harrys där vi dansa hela kvällen lång!

Lördag:
Vaknade vid elva men somnade om till halv två. Fasade för denna dag då det blev väldigt mycket dricka men va inte bakis alls vilket fick mig att frukta söndagen då jag trodde det möjligtvis skulle komma idag men icke sa nicke! Så det tackar jag för. Dock var ja väldigt trött hela dagen så tog det bara lugnt. Mamma kom vid åtta och öppnade sitt försenade julpaket! Sen somna jag vid halv tre efter att ha råkat lagt på i örat på Erik.. haha sorry!

Och idag då. Jag ska till min bror och ge julklapparna till dem!
Sedan leka lite med mina favorit-brorsbarn! Ska bli supertrevligt!

Nu måste jag blåsa håret och bege mig!
Ha en bra söndag!


2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha mer looooov!
    Är inte ett dugg pepp på skola imorgon...
    Nice med strippklubb föresten, haha! :D

    SvaraRadera
  2. Sv: Hahahah, vetifan! Tänkte inte ens på det förrän du sa det, haha :D

    SvaraRadera