14 feb. 2012

Alla hjärtans dag!

God förmiddag allesammans!

Idag är det en mysig dag, alla hjärtans dag. Då lite extra omtanke kan gå till sina nära och kära. Själv har jag fått lite omtanke på ett sms idag. Jättefint skrivet! =)

Vaknade annars upp med en härlig träningsvärk som sitter på baksidan av kroppen, vader, rumpa och rygg. Blev en lugn start med form av aerobics i 30 minuter + 10 minuter stretch. Tog även en kvällspromenad på 30 minuter med. Kändes oerhört skönt!

Det som är nr 1 på schemat idag är plugg ifrån en tråkig engelskabok! Men även träning och lite fritid. Men det första jag ska göra är att äta lite sen frukost nu!
Ha en bra dag allesammans!



Fina tankar går till mina 2 närmaste vänner Sofhia och Sandra! Finare vänner än dom kan man inte ha! Mina finaste och roligaste minnen jag har är med er 2! Ni är min familj, min dåtid, nutid och framtid! Älskar er mina bästa vänner! <3






Kram!

1 kommentar:

  1. Du är bäst, finns ingen som du! <3 Älskar dig med min bästa vän!

    SvaraRadera