13 feb. 2012

Nya tag!

Hej allesammans! Hoppas ni har en bra start på en ny vecka med nya möjligheter.

Min vecka började överraskande med ett otroligt träningssug, eller tja, det började redan igår. Så sagt och så tog ja mig upp och tränade imorse. Fick bli ett konditionspass i form av aerobics och det var så otroligt skönt. Log hela passet och kom genast ihåg varför jag egentligen tränade så mycket förr.. Lyckan, energin jag får utav det.

Det är så många människor, mig inräknat som har tänkt söndagen blir den sista dagen på mitt lathets liv men sen ligger man där nästa söndag och slutar veckan precis som föregående vecka. Jag tror att om man vill komma igång så måste man faktiskt vilja det och inte bara för att bli "modellsmal" utan tänka på vad träningen gör för än själv och vad man faktiskt vill få ut av det. Inte bara för att bli mer accepterad av samhället. Gör det för dig, för att det får dig att må bra.
Gör saker du tycker är roligt, det finns ett så stort utbud av träning och gör vi saker som får än att somna så ligger vi där på söndagen igen och har struntat i träningen.

Så de så =)
Jillian Michaels!
Lite av en idol. Hon är en crazy women!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar