16 feb. 2012

Skakig!

Hej å hå! Nu sitter jag här igen alldeles nytränad. Försöker samla kraft att ta mig in i duschen, men är lite förskakig för det just vid detta tillfälle, ha ha! Idag testade jag ett träningsschema som min bror hade gjort åt mig och kan säga att jag fick härlig spya i munnen efter det. Mysigt värre! Innan det blev det ett aerobicspass följt av det nya och avslutade med stretching.
Men ska samla de återfunna krafter jag har nu och ta mig in i duschen följt av mat!

Bjuder på en fin härlig svettbild sålänge! Syns dock inte hur slut jag egentligen är.. Fick nästan
hålla mobilen med 2 händer för jag var så skakig (A)

2 kommentarer:

  1. Sv: Tack! :D Nope, gjorde det med min locktång men virade runt den här gången istället för att ta i klämman, då blev det mycket snyggare plus lättare, hade inte testat det innan :)

    SvaraRadera