22 feb. 2012

Uppe med tuppen!

Hej alla glada och positiva!

Hoppas ni sovit gott. Det har i alla fall jag! Träningsglädjen sitter fortfarande i och jag tycker det är riktigt kul faktiskt! Var uppe med tuppen imorse (nej jag vaknade inte nu!) och har redan hunnit med träning med Jillian samt ett kort aerobics-pass och en dusch, ska även ta mig lite frulle snart! Perfekt start på dagen!

Om ca 2 timmar kommer Sandra hit och det blir en heldag med rå-pluggning inför tentan. Hoppas man får inte lite idag då jag ska vara barnvakt imorgon åt mina favoritbarn! Hinner ju även säga hej till mina 2 favorit-vuxna med!

Men nu mina kära ska jag göra mig lite frukost! Hör hur magen kurrar och det är viktigt att fylla på matfrådet efter träning! Ha en bra dag!

Kom på att jag saknar mitt längre hår! Kanske blir längre in i vår sen att slänga i lite ljusa slingor i mitt hår. But for now blir det en liten mörkare färg!

1 kommentar:

  1. Duktig du är! :D Jag har träningsvärk idag men imorrn blir det nog träning igen :D

    SvaraRadera