29 feb. 2012

Fy och blä!

Nu ligger jag i min säng som en avslagen öl som står på ett nerspillt bord. Dagen började ändå bra med ett kort VFU-intro och sen håltimma från ca 9 till 13. Jag, Sofie och Sabina valde att sätta oss på ett fik med lite kaffe och oboy sen röra oss vidare till kupolen för käk. Jag tog taco, Sabina lasagne och Sofie "mat" iform av macka och en bakelse.
Sofies lunch!

Efter detta rörde vi oss vidare, med ett stopp på lindex mot skolan! På vägen mot skolan började jag känna ett illamående komma, även Sabina gjorde det. Väl inne i skolan blev det värre för mig. Jag hade spyan i halsen kändes det som. Sedan började även mina händer få stickningar, jag blev glödhet i ansiktet samt bröstet. Jag frös men svettades, jag blev jätte yr och kände mig kraftlös och som att allt gick i slowmotion. Det var skit äckligt och de höll i sig i ca en timma innan allt förutom illamående och slowmotion världen var borta.

Nu ligger jag här i min säng som sagt och mår även nu illa men inte lika farligt. Hoppas på en bättre dag imorgon utan illamående!
Ha en bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar